Volgers

vrijdag 20 januari 2017

time to ......

hoi iedereen,

vandaag gaat er bij creativesketchygirls een nieuwe challenge van start. De sponsor voor deze keer is sheep ski design en we gaan werken met de schets #8. verder heb ik niet veel te vertellen. Alleen dat ik nieuwe stiften heb gekocht en dat ik ze dit weekend ga uit proberen.

cardstock van AC
designpapier van action
digi van sheepSki design victoria
sentiment van action
gebruikte mal van joy crafts
bloemen van action

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Heel mooi! Groetjes Joanne

Margo zei

Erg leuke kaart ! Veel plezier met je nieuwe stiften !

!neke zei

Succes met de nieuwe stiften !
Hele leuke kaart !

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Leuke kleuren en geweldige details.
Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be