Volgers

donderdag 19 januari 2017

happy newly weds

hoi iedereen,

Vandaag een nieuwe challenge bij creativeknockouts . Het thema voor deze challenge is finishd the inside. De digi dat ik gebruikt heb is van kenny k stamps. Dit plaatje heb ik gekozen omdat ik begin april een trrouwfeest heb waar ik een paar kaartjes voor moet maken. En het koppel kennende is dit wel een passend plaatje voor hun.




cardstock van Ac
designpapier van Joy crafs
digi van Kenny K wedding-dance
bloemen en meeldraden uit eigen voorraad en action
gebruikte mallen van Joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie en leuke kaart! groetjes Joanne

Rosina zei

Een mooi trouwkaartje heb je gemaakt Lisbeth , wat een gaaf modelletje en het plaatje is ook super schattig....

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Margo zei

Superleuke stempel en een prachtige kaart !

Tamie zei

Phenomenal inside, outside, layout, and inspiration.

Hugs
Tamie DT teamie

Lynn (aka Lynnpenguin) zei

Love your card so much. Great inside and out.
Hugs,
Lynn/Lynnpenguin, CK DT Teamie

Kelly Schelske zei

Fantastic card Lisbeth! I love the colors, it's gorgeous and the inside is so fabulous!

Hugs,
Kelly