Volgers

donderdag 5 januari 2017

happy birthday


hoi iedereen
vandaag een nieuwe challenge bij creativeknockouts het thema is alles mag. De sponsor voor deze keer is alldressedupstamps . gisteren thuis gekomen met een zere voet. ik kon bijna niet meer gaan en vandaag voel ik niks meer. Straks naar Gent met dochterlief voor een cursus animatie die ze wilt volgen.

cardstock van AC
designpapier van joy crafts
bloemen uit eigen voorraad
kantje van uit de kast van mijn schoonmoeder
digi van ik denk all dressed up

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

7 opmerkingen:

Dora zei

Wat een leuke laagjes en lay-out. Mooie kaart gemaakt.

Kelly Schelske zei

So very pretty Lisbeth! Great job!

Hugs,
Kelly

Margo zei

Wat een mooi kaartje ! Leuk met zo veel laagjes ! Hopelijk viel het een beetje mee op de baan !

Rosina zei

Heel mooi dit inspiratiekaartje Lisbeth...leuk papier en ook de digi weer prachtig ingekleurd...past er perfect bij...


groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

mooie verrjaardagskaart Lisbeth!
groetjes
Nancy

Tamie zei

Wonderful papers, they go so fabby with the image teammie. Thanks for the inspiring me.

chantal zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Cursus animatie? Ik heb een aantal vriendinnen die deze ook gevolgd hebben, Moet heel tof zijn
liefs Chantal