Volgers

zondag 20 november 2016

warm winter wiches

hoi iedereen,

Vandaag gaat er bij creativesketchygirls een nieuwe challenge met schets van start de sponsors zijn ppinkydolls en SasayakiGlitter. Na een heel slechte vrijdag, alles wat mis kon gaan is mis gegaan, een leuke zaterdag gehad met een paar vriendinnen. Een leuke worckshop gaan volgen kleuren met brushmarkers. De kleurtechnieken die ik geleerd heb zullen zeker terug komen in mijn kaartjes.
Graag zouden we ook wat meer deelnemers hebben. We hebben 102 volgers en maar 15 deelnemers. terwijl we toch altijd 2 winnaars hebben. 
Verder ga ik vandaag nog wat knutselen en genieten van het stormweer.

Today is a new challenge at creativesketchygirls with starting sketch. The sponsors are ppinkydolls and SasayakiGlitter. After a very bad Friday, everything that could go wrong has gone wrong, had a nice Saturday with some friends. A nice worckshop to follow colors with brush markers. The color techniques that I've learned will definitely be back in my cards.
We'd love to have more participants. We have 102 followers and only 15 participants. While we always have two winners.
Furthermore, I today some crafts and enjoy the storm.



cardstock van AC
designpapier van craft emotions
digi van pinky dolls
sentiment van Joy crafts
gebruikte mallen van Joy crafts

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Mooie kaart! Groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

leuke kaart Lisbeth, fijne zondag
Nancy

!neke zei

Mooi kaartje Lisbeth !
Mooie zachte kleuren !!!!

Marfien zei

Zelfde digi en toch zo anders, grappig detail, heb ook met deze stans in mijn handen gezeten maar vond een andere er niet bij passen, toen maar gewoon rond gedaan (de mooie stans met de ijssterren heb ik niet) en mijn stempel "warme winterwensen" die ik zou gebruiken is zoek :-(