Volgers

dinsdag 15 november 2016

T for Three

Hoi iedereen

Vandaag een nieuwe challenge bij abc-challenge met als thema T for three. Wat wil zeggen gebruik van alles wat je op je kaartje zet 3 stuk. 3 mallen, 3 embellisments, 3 designpapier, enz. Het weekend was niet zo creatief als ik had gewild. Maar die begrafenis heeft er serieus ingehakt, door zeer dichtbij te zijn. Zondag dus een zeer luie dag gehad. Op mijn kaartje voor vandaag heb ik 3 designpapers, 3 malletjes, 3 sneeuwballen gebruikt.



cardstock van AC
designpapier van action
plaatje van noor design
gebruikte mallen van Yvonne creations memory box en Joy crafts
sneeuwballen uit eigen voorraad

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Mooie kaart! groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Lisbeth!
fijne avond
Nancy

Marfien zei

Leuk model kaart Lisbeth, er is steeds iets nieuw te zien en dat maakt hem wel heel speciaal.

Rosina zei

Heel leuk dit winterse kaartje Lisbeth...een gaaf modelletje is dit ...en zeker een leuke challenge...

groetjes Rosina

Nannieflash zei

Hi Lisbeth, sorry Im a day late but wow your card is just gorgeous love the layers and the design of it. hugs Shirleyxxxxxx

Dora zei

prachtige kaart met dat plaatje