Volgers

dinsdag 1 november 2016

S for shaped cards

hoi iedereen,
Vandaag een nieuwe challenge voor abc challenge. Thema is S for shaped cards met als sponsors Lazy sunshine en ribbongirl. Straks hebben we een intake gesprek omdat het blijkbaar op haar stages toch niet zo wil vlotten als we denken. Nadien ga ik nog wat knutselen. Gisteren heb ik wat in de tuin gewerkt en dozen bekleed voor in mijn hobby kamer. Foto's volgen.


cardstock van Ac
designpapier van action
gebruikte mallen van Joy crafts en ?
digi van Lazy sunshine Be you

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Succes met.het gesprek.
leuke kaart Lisbeth!
Groetjes
Nancy

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Nannieflash zei

Gorgeous card Lisbeth, love the shape and your image to. hugs Shirleyxxx

Rosina zei

Heel mooi weer dit kaartje Lisbeth...en het stempeltje weer prachtig ingekleurd!!!

groetjes Rosina

Nelleke zei

Mooie kaart geworden. groetjes, Nelleke