Volgers

zondag 12 juni 2016

waiting

hoi iedereen,

Ik was gisteren vergeten mijn berichtje te laten plaatsen. We moesten we weg en ik dacht dat ik het uitgesteld online laten komen had, niet dus, het was gewoon in concept blijven staan stom hé. Gisteren dus nieuwe moto kleren gaan halen voor manlief. In de late namiddag ben ik met Claudia naar Waspik gereden om naar de brushmarkers van Winston & Newton te gaan kijken en te kopen. 's Avonds was het hier jaarmarkt. Eventjes een nieuw gsm hoesje voor dochterlief gaan halen. Ze kon er spijtig genoeg niet bij zijn, omdat ze weekendwerk aan het doen is. En dan nu over mijn kaartje, Een nieuwe challenge is online gegaan bij sketchsaturday met de sponsor " simon says stamps".

cardstock van boekenvoordeel
designpapier van craft emotions
digi van Elisabeth Bell

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

5 opmerkingen:

!neke zei

Wat een gave uitwerking van deze schets !!!!

Margo zei

Wat een leuk kaartje ! Erg mooi van kleur !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Mooi is dit kaartje Lisbeth....je hebt de sketch leuk uitgewerkt...
KNAP gedaan weer!!!

groetjes Rosina

Nelleke zei

Wat een leukerd is dit eg. Mooi papier ook. Groetjes, Nelleke

Migdalia zei

A very sweet card!!
Have a blessed day,
Migdalia
Crafting with Creative M