Volgers

woensdag 25 mei 2016

girly

Hoi iedereen

Gisteren mijn verjaardag gevierd. Merci aan iedereen ,die een kaartje heeft gestuurd. Vandaag gaat bij crafting for all seasons een nieuwe challenge online. Het thema is make it girly.
We kregen een leuke digi om mee te werken. Ik heb voor de kleur paars gekozen omdat het mijn lievelingskleur is.
cardstock van AC
designpapier uit een magazine
gebruikte mallen van Joy crafts
bloemen en meeldraden uit eigen voorraad
digi van SnS


Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

Veerle zei

Heel girly en mooi Lisbeth.
grtjs Veerle

Sylvia zei

Prachtige kaart en mooie kleurtjes,Lisbeth.Superleuke digi.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Fabulous card Lisbeth, Thank you for a great challenge.

Hugs Erin xx

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Lisbeth....zo gaaf

groetjes
Rosina