Volgers

donderdag 21 januari 2016

Bratz Christmas

Hoi iedereen,

Ik kreeg deze morgen een berichtje van Ingrid, dat ze mijn kaartje niet kon vinden. Ik was helemaal vergeten dat het donderdag was. Ik dacht eigenlijk dat het nog woensdag was, stom hé. maar hier is mijn kaartje voor vandaag. ik heb nog eens gewerkt met een digi van bugaboo bratz. Het model van het kaartje zag ik een tijdje terug al eens, en het was tof om het na te maken en ik kan jullie vertellen dat er nog gaan komen.
cardstock van Ac
design papier van Joy Crafts
digi van bugaboo
gebruikte mallen van Joy crafts
belletjes van action
lintje van kruidvat
Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes  creative greetings
Lisbeth

14 opmerkingen:

Joanne kramer zei

oei...dan kom je een dag te kort deze week ;-). Wat een prachtige kaart! Super! groetjes Joanne

Margo zei

Wat een leukerdje Lisbeth ! Wat vervelend is dat he, dat het voor je gevoel een andere dag is !
Groetjes
Margo

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart Lisbeth - supermooi!

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat een prachtige kerstkaart Lisbeth!
Groetjes Diny

Louise zei

Helemaal leuk is je kerstkaart!


gr.LOuise

Stempel er op los by Ilse zei

Superleuk kaartje Lisbeth.
Liefs
Ilse

Marfien zei

Zodra de kerst voorbij is komen er heel andere kleuren kerstkaarten langs, deze is net als de kaart voor Emma weer mooi gemaakt

Colien zei

Erg leuk kaartje, je blijft kijken, zoveel op te zien!
grtz.Colien

Angelique zei

Wat een leuke kaart met die grote cijfers, de digi is lief en mooi ingekleurd. Je kaartje voor een meisje is lief geworden.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Lisbeth met leuke details erop...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Sylvia zei

Hele mooie kerstkaart,Lisbeth.Mooie sterrenrand.

Groetjes,Sylvia.

martina's kaartjes zei

oei, hopelijk had je geen plannen of afspraken op donderdag... hahahaha !
leuke kaart is het zo geworden, lekker winters, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Mar Knutsel zei

Leuk kaartje hoor.

Groeten Marian

Marijke zei

mooi gedaan!