Volgers

vrijdag 8 mei 2015

Liefs



Hoi iedereen,


Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is All Dressed Up.  Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 94. Deze avond gaan de kids op weekend met de turnclub. Allee weekend, ze vertrekken deze avond en zondag middag zijn ze terug thuis. Voor de kids te kort en de begeleiders te lang. Dit kaartje heb ik gemaakt met moederdag 10 mei in gedachten.


cardstock van boekenvoordeel
designpapier van action
digi van all dress up
lintje van kruidvat
bloemen van boekenvoordeel
gebruikte mallen van Joy crafts

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth


9 opmerkingen:

Sarah zei

Die is ook leuk ! Een leuke tienerkaart !
Bij mijn dochter zal die erg in de smaak vallen. Ze houdt van zacht blauw en heeft van die bruine dromerige ogen. Liefs ☆ Sarah ☆

Nelleke zei

Wat een schatje en ook een leuke sketch! Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor moederdag gemaakt Lisbeth....dan is het lekker rustig bij jullie zonder de jeugd....misschien wel een lekker freubelweekend?

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Ans Gilbert zei

leuke kaart, in mooie kleuren, het hart is prachtig,
fijn weekend,
liefs Ans

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Groetjes, Anja

Sylvia zei

Mooie kaart,Lisbeth. Leuke vrolijke kleurtjes.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Ans S. zei

Prachtige kaart in hele mooie kleurtjes.

Groetjes Ans

Doris knippenenplakken zei

Leuke mooie kaart .
Groetjes Doris

Angelique zei

Hoi,
Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, ben natuurlijk ook gelijk even bij jou komen kijken. Ik herkende een aantal kaartjes van de Friday Sketch Challenge en ik ben volger geworden. Leuke kaart heb je gemaakt met de nieuwe sketch, het meisje is heel schattig.
groetjes Angelique