Volgers

donderdag 25 juni 2015

CANDY

Hoi iedereen,


Op 27 juni wordt mijn dochter 16j. Vermits we een kleine familie hebben wil ik haar verrassen met een heleboel kaartjes en daar heb ik jullie hulp bij nodig. Als je haar graag mee verrast, mag je me een berichtje sturen op lisbeth.vandenheuvel@gmail.com dan bezorg ik je haar adres. Ik maak er ook een candy van, want de week nadien ben ik met Dirk 20 j getrouwd. Haar lievelingskleur is Lila.
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

10 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Hoi Lisbeth. ik doe graag mee met deze candy en alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik ga je zo een mailtje schrijven voor de adres om een kaart te sturen
Groetjes, Anja

Ans S. zei

Hoi Lisbeth, ik ga je dochter een kaartje sturen, ik mail je voor het adres.

Groetjes Ans

Kimbo zei

Congratulations on your upcoming anniversary Lisbeth. I'll drop you an email so I can send your daughter a card x

Kimbo zei

Congratulations on your upcoming anniversary Lisbeth. I'll drop you an email so I can send your daughter a card x

GerJanne zei

Hoi Lisbeth,
Wat lief van je dat je dochter wilt verrassen.
Kun je mij jullie adres sturen op www.gerjanneke2@gmail.com
Dan zorg ik voor een leuke kaart.
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Hey Lisbeth , ik wil je dochter ook wel verassen .
Stuur je je adres naar syriander@yahoo.com
Ik reageer nog al laat , maar ik wou het al wel de hele tijd doen . Hoe heet ze ? Mijn dochter is ook bijna jarig ( 14 jaar ) en houdt ook van lila !
Liefs ☆ Sarah ☆

Sarah zei

Ik type een verschrikkelijke fout . Het moet veRRassen zijn !!

Rosina zei

Ik zie dat ik hier niet gereageerd heb Lisbeth....maar toch had ik al het adres van jullie en je kaartje is vanmiddag in Essen op de post gegaan....hopelijk is die dan nog op tijd....

groetjes Rosina

Lizzys Kartenblog zei

Hallo Lisbeth,
hast Du Interesse unser DesignTeam zu erweitern?
und Herzlichen Glückwunsch du gehörst zu den Top 3 The Glory of Christmas Challenge, bei Interesse mail mir. Lizzy

Marijke zei

Mijn kaartje was wat laat, sorry, het lag al lang klaar maar met de drukte op het einde van het schooljaar was ik vergeten het in de bus te steken ... Heeft je dochter veel kaartjes gehad?