Volgers

vrijdag 16 januari 2015

Gefeliciteerd

Hoi iedereen,

Vandaag gaat bij friday schets een nieuwe challenge online en dit is mijn kaartje ervoor. Eerst wil ik mijn nieuwe volgers, Ans, Marijke en Misseke welkom heten, dat we nog veel inspiratie mogen opdoen van elkaar. Ben gisteren nog op gesprek geweest en mag volgende week dinsdag een dagje mee proefdraaien.
En vandaag kunnen ze nog bellen voor een ander job. Het begint echt wel te lopen. Hoewel ik het thuis zitten ondertussen ook gewoon begin te worden. Ik heb ook juist op mijn mail gelezen dat ik nog een bestelling van designpapier mag verwachten. Ik ben benieuwd en zit vol spanning te wachten. de sponsor voor deze keer is fitztown. De schets die moet volgen is deze. En ga ook eens kijken bij de andere DT- leden.
                                    
 
 cardstock van AC
designpapier van kruidvat Janneke Brinkman
bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
embellisment van action
digi van Fitztown
gebruikte mallen van Joy crafts
kantje van pipoos gekregen van mijn dochter
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

4 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Mooi kaartje Lisbeth .
Groetjes Doris

corryskaart zei

hoi lisbeth
erg mooie kleuren en zo een geweldige kaart
grt corry

Ans Gilbert zei

Hoi Lisbeth,
dat blokje papier kreeg ik deze week van mijn dochter, je hebt een prachtig kaartje gemaakt, leuk gecombineerd en een mooie digi.
fijn weekend,
groetjes Ans

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lisbeth...prachtige vlinders en een hele mooie prachtig ingekleurde digi

groetjes en een fijn weekend
Rosina