Volgers

vrijdag 29 augustus 2014

Thanks

Hoi iedereen,

Vandaag de laatste werkdag van de eerste week na mijn verlof. En alles is heel goed meegevallen. De kids zijn hun boekentas aan het klaarmaken voor maandag. Want we hebben nog een druk wekend. Zaterdag ga ik en Claudia en mijn dochter Hanne naar de knotsgekke kaartendagen in Nederland. Het is de eerste keer dat we op de beurs geraken. We zijn benieuwd. Mijn kaartje voor vandaag is voor fridaysketchchallenge De sponsor deze week is Fatfriensboutique. ik wil ook nog mijn nieuwe volgers welkom heten, mogen we veel inspiratie op doen van elkaar;


cardstock van boekenvoordeel
designpapier van action
bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
digi van flatfriendsboutique ingekleurd met copics
bewerkt met frantage
gebruikte mallen
Tanks van Joy crafts
hoekjes van Joy crafts
rechthoeken van tattered lace
dit kaartje doet mee bij
creativecolorschallenge kleuren inspiratie tot 31 aug
Ik ga proberen vandaag of ten laatste zondag bij iedereen langs te komen
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth  

7 opmerkingen:

jolanda zei

lief kaartje en veel plezier op de beurs

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje ! veel plezier
grtjs,martina
x

Je@net zei

Leuke kaart, Lisbeth!

Aniet zei

Hoi Lisbeth,
lief kaartje! Heel veel plezier op de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch en neem genoeg geld mee....
groetjes, Aniet

Rosina zei

Mooi kaartje Lisbeth met een hele leuke sketch...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje. Tof dat je meedoet met CCC en suc6.

grtjs
Claudia

Tfriday zei

Pretty card... Please don't forget the picture inspiration to your post to be entered. Good Luck. Tereese (Friday)