Volgers

zondag 29 juni 2014

Vlinders

Hoi iedereen,

Vandaag een berichtje met mijn laatste kaartje als gast designer bij K.I.C. Maar het is ook een beetje een nieuw begin. De dagen tikken af dat ik op mijn huidig werk ben . Nog 7 om precies te zijn. Daarna naar mijn nieuw werk. Spannend allemaal dat toch wel een beetje kriebels of vlinders in de buik geeft. De kids hebben het super gedaan op school, vertrekken binnen kort op vakantie. En als ze terug komen hebben wij met het gezin vakantie. En dan ga ik eventjes een zomerstop houden. Niet dat ik ga stil zitten, gaan veel wandelen en 's avonds ga ik bloemetjes haken want mijn voorraad is aan het krimpen.
cardstock uit eigen voorraad
kraft van boekenvoordeel
designpapier van action
grote bloem gekocht bij cart 'n scrap art te Emblem
kleine bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
 alle gebruikte mallen zijn van Joy crafts
stempel van Joy crafts
Dit was het laatste kaartje als gast designer bij K.I.C. thema vlinders tot 5 juli

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth

2 opmerkingen:

Malika zei

Een prachtige kaart hoor

Malika

jolanda zei

mooie kaart