Volgers

maandag 30 juni 2014

kerstpakketje

hoi iedereen,

Ik heb gezien dat ik een volgers bij heb. Maar kan niet zien hoe mijn nieuwe volger heet, maar alvast welkom hier.Mijn kaartje van vandaag  is een kerstkaartje. Ik had vrijdag een nieuw mal van Joy in de bus gekregen en deze leende zich perfect voor de schets van NKU. Weeral een kerstkaartje klaar voor op einde van het jaar. Terwijl ik dit berichtje post zitten de kids in zwembad. Van tegenstellingen gesproken.  Gisteren heeft Nederland zich geplaatst op WK en nu morgen Belgie nog. Gelukkig heb ik woensdag mijn part-time dag. Voor de rest is het hier valiezen pakken voor de kids.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van papermania
digi van Whimpsie ingekleurd met copics
en bewerkt met liquid applique
bloem zelf gehaakt
meeldraden van boekenvoordeel
gebruikte mallen
blaadjes swirl van Joy crafts
tag van boekenvoordeel
tekststempel van Marianne design

dit kaartje doet mee bij
N.K.U. volgens schets tot 3 juli
craftyhazelnutschristmas alles mag tot 30 juni
completely-christmas-challenge  alles mag tot 4 juli

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi vrolijk kerstkaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

ANJA 3D zei

Schitterende kerstkaart, Lisbeth.
Groetjes, Anja

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kerstkaart, Lisbeth!

Ans S. zei

Wat een prachtige en vrolijke kerstkaart.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

wat een schattige en lieve kaart
grtjs,martina
x

Wilma zei

100% Kerst is 100% MOOI Lisbeth.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Hazel zei

Thank you so much for entering our Completely Christmas challenge 18 with your lovely card - we hope we'll see you again soon, Hazel, DT and thanks also for sharing this for CHNC challenge extra for June - we hope we'll see you again soon, Hazel, DT x