Volgers

zondag 8 juni 2014

Kerstengel

Hoi iedereen

Ik ben er gisteren niet toegekomen om dit kaartje te plaatsen. Met het fantastisch weer hebben we het zwembad in orde gebracht zodat de kids kunnen zwemmen. 'S avonds hebben we hier met de familie een BBQ gedaan. En daarna zijn we naar het vuurwerk, hier op pleintje in 't dorp, gaan zien. En vandaag gaan we een kennis bezoeken die in het ziekenhuis ligt. Eerst wil ik mijn nieuwe volger Jane, welkom heten. Ik hoop vandaag nog een paar kaartjes te maken, gezien dat het Pinksterweekend is zal dat wel lukken. Ik kom ook eerst morgen langs bij mijn volgers. Hier is mijn kaartje voor vandaag, gezien CCWS er mee stopt, wat ik spijtig vind, moeten we op zoek naar een andere manier om aan kerstkaarten te komen.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van action
digi van Magnolia ingekleurd met copics
stempel van Marianne design
ijssterrendoily en ijssterrenrand van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
C&S volgens schets tot 9 juni
completely christmas alles mag tot 13 juni
christmas cards all year round kerstengel tot eind juni
crafty hazelnuts christmas  alles mag tot eind juni
catchthebug  alles mg tot 14 juni
christmaschallenge  rood wit tot 21 juni

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth

12 opmerkingen:

Cis-sy zei

Hoi Lisbeth! Bedankt voor uw inzending bij de Cards&Scrap Challenge! Hoop dat het bij u beter weer is dan bij mij in Vlaardingen. Wat wel een voordeel is is dat ik nu lekker ga scrappen en bloggen ;)
Fijn weekend! Groetjes Cis-sy

Crafty Judith zei

Hi hun and ty for linking up at Completely Christmas fabulous make and very good luck Judith DT x

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

Wat een engeltje...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Lisbeth!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Lisbeth!

Els zei

Een leuke kerstkaart heb je van de schets gemaakt
en bedankt voor het meedoen van Cards en Scrap.
Groetjes, Els

Hazel zei

Thanks for sharing your beautiful card for CCAYR June 'Christmas angels' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - and thanks for entering this for my CHNC challenge extra for June, also Completely Christmas and the Glory of Christmas 'red and white' challenge - hope to see you again soon x

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our June Anything goes Challenge at Catch the Bug, Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts Saturday!

Jen Leeflang zei

Your Christmas card is so beautifully made ,,,, Thanks for joining for our ANYTHING GOES challenge at Bugaboo's Catch the Bug blog this week. Good luck in the draw! Please join us again soon.
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Suze zei

What a cute image and I like how she seems to be kneeling in among the snowflakes. Thanks for joining in the challenge at CHNC Extra for June.

Kathy zei

So sweet and lovely. Way to go getting ahead on holiday cards, too. Thanks for playing along at Catch the Bug.