Volgers

vrijdag 20 juni 2014

Groot nieuws 3X



hoi iedereen,

Vanaf vandaag kan ik jullie een paar dingen vertellen; Eerst ga ik de winnaar van mijn candy bekend maken. Ik had 3 kaartjes gekregen en mijn dochter heeft er 1 naam uit getrokken en dat is Jolanda geworden. Neem je eventjes contact op, dan komt hij jij kant uit. Gefeliciteerd. Het volgende nieuws is dat ik vanaf vandaag DT ben bij friday sketch challenge, normaal zou ik de 4 juli beginnen, maar ik was een beetje te ijverig. Vandaar ik nu al begin. Het volgende nieuws is dat ik mijn ontslag op mijn huidig werk heb gegeven en vanaf 14 juli ergens anders ga werken. Het werd fysiek te zwaar voor mij;  En hopelijk is dat nieuwe werk een beetje beter voor mijn rug. En dan nu naar mijn eerste kaartje als DT bij friday sketch challenge Je kunt mee doen tot 3 juli om 18u.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van Tiffany's
digi van Betsie ingekleurd met copics bewerkt met frantage en glossy accent
sentiment van Marianne design
plakparels van action
bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
lintje van kruidvat
touwtje en charm uit eigen voorraad
bij hoekjes van digi en sentiment heb ik een billenpons gebruikt
randpons van Martha Stewart
Dit kaartje doet mee bij
mybestiesdutchgirlsdesigns gebruikt touwtje en een charm tot 21 juni
hier de schets van Friday sketch challenge
 
 digistampboutique  is de sponsor van deze challenge





Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth



9 opmerkingen:

Nelleke zei

Wt leuk nieuws zeg. En spannend een nieuwe baan, ik hoop dat het goed gaat, vervelend dat je eigenlijk moest veranderen. Je kaart is leuk, de sketch ook. Dus wie weet .... Groetjes, nelleke

Je@net zei

Wat een nieuwtjes....leuk, gefeliciteerd met je DT-schap en veel succes met je nieuwe baan.
Je eerste kaartje is in elk geval meteen een heel mooie binnenkomer!

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en mooi kaartje !
proficiat met alles ! geniet er van
fijn weekend,
grtjs,martina
x

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Kei tof kaartje, maar dat wist je al, hé!!!!

grtjs
Claudia

Anoniem zei

Gefeliciteerd met alles...én ook met dit mooie kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel erg leuk nieuws allemaal Lisbeth...gefeliciteerd met het DT en je eerste inspiratiekaartje is een toppertje...
ook nog succes met je nieuwe baan...

groetjes Rosina

jolanda zei

hele mooie vrolijke kaart

Christa zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge.
Bedankt voor het meedoen bij Dutch Besties.
Groetjes , Christa.

Nicolette zei

Gefeliciteerd, Lisbeth! Met zowel je DT als je nieuwe baan! En wat een leuke kaart heb je gemaakt!

Leuk dat je mee hebt gedaan met de challenge bij MBDGD! Hartelijke groet, Nicolette DT