Volgers

zondag 1 juni 2014

A hug

Hoi iedereen,

Vandaag deed ik mijn blog open en zag ik, dat ik in de top 3 sta bij Sketch N' Dies met mijn mannenkaart; Hoe leuk is dat om zo wakker te worden. Gisteren zijn we met zijn alle gaan vissen; De opbrengst is mooi. Wel ben ik een beetje verbrand, maar dat niet erg. Mijn  kaartje voor vandaag is als reminder bij K.I.C. zwart-wit en 1 andere kleur. Ik had een tijdje terug van iemand op het internet zwart-wit designpapier gekocht en dit papier kwam hier goed van pas. Voor de andere kleur heb ik paars gekozen. JE KAN TROUWENS NOG MEEDOEN MET MIJN CANDY. En dan nu naar mijn kaartje.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier gekocht op internet
glitterpapier van boekenvoordeel
paarse bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
sentiment en witte bloem van Joy crafts
knopen van naaiboetiek hier uit het dorp
digi van Betsie ingekleurd met copics

Dit kaartje doet mee bij
my besties dutch girls  gebruik knopen tot 7 juni
creative-cutting-challenges gebruik knopen tot 8 juni
en als reminder bij
K.I.C. tot 7 juni

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig kaartje en wat leuk dat je in de top 3 staat, gefeliciteerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart. Heel mooi en leuke details.

grtjs
Claudia

Louise zei

Dat is leuk, gefeliciteerd, altijd leuk en daar doen we het toch ook voor.
Oh, wat leuk dat jullie met zijn allen zijn gaan vissen, mijn is een vliegvisser maar ik ga nooit mee!.
Mooi kaartje en de stempel heb je prachtig ingekleurd!.

gr.LOuise

jolanda zei

prachtige kaart

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth. Heel mooi voorbeeld. daar doen vast en zeker heel veel bloggers inspiratie op. Prachten kleur het paars en een super mooi Besties. gefeliciteerd met je top 3.
Groetjes, Anja

ANJA 3D zei

Hoi Lisbeth, ik wil ook graag mee doen met je candy en jou een kaartje sturen. Ik heb je hel blog afgezocht om jouw e-mail te vinden. Maar ik kan hem niet vinden. Zou je mij een mailtje kunnen sturen met je adres erin.
Groetjes, Anja

Rosina zei

Prachtige kaart Lisbeth....heel mooi in die kleurtje en succes met de challenges...

groetjes Rosina

Angela zei

Wat een schitterende kaart Lisbeth.... je kunt met deze kaart trouwens ook nog tot zondag meedoen met de knopenchallenge bij Creative Cutting Challenges.
http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/2014/05/uitdaging-45-gebruik-knopen-op-je.html
groetjes Angela

Anja zei

Hoi hoi,
Wat een geweldig lief kaartje. Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

Lieve gr Anja DT

Ink before you think 😀 zei

gefeliciteerd hoor, en wat een beauty weer.
leuk dat je weer meedoet op het MBDGD blog
gr Lilian DT member

Nicolette zei

Wat een mooie kaart. De vorm is erg leuk. Een prachtig geheel!

Leuk dat je meedoet met onze 'knopen-challenge'.

Lieve groet, Nicolette DT

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
Prachtige kaart, mooie vorm en kleurencombinatie.

Fijn pinksterweekend
Ans

Bep zei

Hoi Lisbeth,

Wat een beauty van een kaart zeg super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

rian zei

erg leuke kaart, gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
groetjes Rian