Volgers

woensdag 30 april 2014

Voor jou

Hoi iedereen

vandaag hier voor de 2de keer. Deze middag een leuke verrassing gehad, rond de tijd dat zoonlief thuis ging komen ging de deurbel. Ik dacht, heb ik nu de garagepoort terug vast gedaan en hij niet binnen  kon, ik ddeed de voordeur open en daar stond een man met een grote bos bloemen. Hij vraagt of hij bij mij is en ik zeg ja; Hij overhandigd mij die bloemen en ik vraag nog van wie zijn die, hij zegt er hangt een kaartje en weg was hij.
Binnen keek ik op het kaartje en het is een bloemetje van mijn collega's van 't werk; Tof hé, Heel mijn dag opgefleurd. Van de week heb ik mijn spectrums verkocht en mag morgen mijn copics gaan halen. Deze week kan voor mij al niet meer stuk. Mijn kaartje geeft Bestie ook een bloemetje aan iemand.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van zeeman bewerkt met inkt
digi van Betsie ingekleurd met spectrums en copics
tekststempel van Joy crafts gestempeld met wow
plakparels van action
strikje uit eigen voorraad
bloemen van boekenvoordeel
gebruikte mallen
tag van marianne design
ovaal van Joy crafts bewerkt met wow
takje en veren van Joy crafts

Dit kaartje doet mee bij
scrapcards bingo tot 14 mei  (mal, lint/kant, tekststempel,parels, lint/kant, glitters)
N.K.U. alles mag tot 1 mei

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth

6 opmerkingen:

Rosina zei

Wat geweldig leuk van je collega om je een mooie bos bloemen te sturen....zo zie maar dat je toch gewaardeerd wordt en dat ze je missen...
je kaartje is weer een toppertje ....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Marianne zei

Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

anncreatief zei

Prachtige kaart Lisbeth. Erg mooi. Leuk dat je mee doet met de schets bij NKU alles mag. Succes!
Fijne dag.
Liefs Anneke

jolanda zei

mooie kaart

Scraptastische hobby zei

Super mooi kaartje Lisbeth en nog wel twee rijtjes van de bingo kaart er op verwerkt!
En zeg het met bloemen....je bent lekker verwend! Veel kleurplezier met je copics!
Dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@pCards
Groetjes DT lid Gerie