Volgers

zondag 15 december 2013

warme kerstwensen

Hoi iedereen

Vandaag zondag, vroeg opgestaan zodat ik de pakjes van de kids voor kerstmis kon inpakke.
Dat was er nog niet van gekomen, omdat ze nu thuis zijn voor de examens. voor de rest vandaag
een rustige dag. Ik ga wat knutselen, ik heb een leuke kerstster gezien bij de boekenvoordeel en die ga ik proberen te maken, liefst een stuk of 5 voor aan de venster te hangen, daar ik dit jaar geen kersttafereel op de venster schilder. En dan nu over mijn kaartje. Ik had een tijdje terug een mal met skilatten en ijster van Marianne design gewonnen en ik wist niet wat ik daar mee moest maken en dankzij een tip van Claudia 
is het dan toch gelukt.
DP is van boekenvoordeel
ski's zijn in gewoon tekenpapier
ijsterren klein van Marianne design bewerkt met wow
ijster groot van Joy crafts bewerkt met wow
digi van Magnolia in gekleeur met spectrums en copics
bewerkt met liqiud aplique
sentiment van Marianne design

dit kaartje doet mee bij
N.K.U. volgens schets thema kerst tot 19 dec

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth

3 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Wilma zei

Wat een VROLIJK kerstkaartje is dit Lisbeth en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

anncreatief zei

Wat is je kaart prachtig geworden Lisbeth.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en succes.
Liefs Anneke