Volgers

maandag 28 oktober 2013

kerstkaart

hoi iedereen

Gisteren, zondag was het echt knustelweer in de namiddag heb ik dit kaartje nog gemaakt. Ik heb voor eerst na een lange tijd weer binnen in huis de foto getrokken. Ik trek liever de foto's buiten, kwestie van beter licht.Maar als het regend of waait is dat geen optie, kaartje nat of weg gewaaid tegen dat je de foto trekt.



cardstock en DP  had ik nog allemaal liggen komt van kruidvat van een paar jaar geleden
ijssterren en swirls gemaakt met mal van Joy crafts
teksstempel van Joy  crafts
digi van crafters companion ingekleurd met spectrum noirs
bloemen uit eigen voorraad
lintje let it snow eigen voorraad
dit kaartje ga mee doen bij
christmaschallenges volgens schets tot 31 okt



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele ideeën opdoen.
grtjs Lisbeth

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Tof gedaan. Leuke stempel. Daar ga je geen spijt van hebben.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. leuke stempel.
Ook je vorige kaart is schitterend. Die had ik nog niet gezien.
Groetjes, Anja

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lisbeth...leuke sketch en ook het plaatje is heel schattig...
Bedankt dat je volger geworden bent bij mij, vandaar dit tegenbezoekje en ga je zodadelijk ook volgen, zodat het gemakkelijker is om naar je mooie creaties te komen kijken...

groetjes Rosina

Diana zei

Mooi kaartje Lisbeth! Leuk dat je meedoet bij CCWS, veel succes.
Groetjes Diana