Volgers

maandag 23 september 2013

kerstkaartje

hoi iedereen

ik ga nog eens een kerstkaartje laten zien. ik had deze van weekend ( tussen alles dor) al gemaakt. maar met de repetities van de kids en naar de hobbybeurs geweest met Claudia,Kris en Paulette is het er over geschoten. nog een weekje druk en dan kan de rust terug keren.






cardstock dp en wit linnen papier had ik nog liggen
kraftkarton heb ik onlangs ergens gekocht weet alleen niet meer waar
de mallen zijn van Joy crafts
tekststempel is van kruidvat
stempel is van Magnolia in gekleurd met spectrum noirs

dit kaartje ga mee doen bij
hobbyhome wit, kraft en 1 andere kleur tot 7 okt

zo dit was het weer
aan mijn volgers bedankt voor de mooie en leuke berichtjes
grtjs Lisbeth

1 opmerking:

Petra zei

Hoi Lisbeth,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk met die ijskristallen van Joy.
Bedankt voor het meedoen met onze challenge van het HH-blog.

Groeten,
Petra