Volgers

zaterdag 27 april 2013

magnolia

Hoi iedereen

naar aanleiding van het goede weer donderdag heb ik de kriebels heel goed te pakken.
Wat resulteerde in het maken van wel 3 kaartjes.
Allemaal zien ze er een beetje hetzelfde uit en toch ook niet.
ik ga ze ook apart plaatsen omdat ik niet met allemaal meedoe met een challenge
met deze magnolia ga ik meedoen met cardsandscrap  tot 6 mei





designpapier kruidvat
witte cirkel en ovaal had ik nog liggen
oranje ovaal kruidvat
kanten lintje kruidvat
digi manolia ingekleurd met spectrum noirs
grtjs Lisbeth

4 opmerkingen:

anncreatief zei

Wouw wat een mooie kaart
Lieve groet anneke

Aletta zei

Wat een superlief kaart !!

Leuk dat je meedoet met onze rood,wit,blauw, kraft en als optie oranje uitdaging van het Cards&Scrap challengeblog

Groetjes Aletta

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

wat een vrolijk kaartje!! Leuk gedaan!
En leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
groetjes, Yvonne

* Üla * zei

Wat een gezellige kaart, Lisbeth.
Alleen zie ik geen kraft, klopt dat?
Bedankt dat je meedoet aan de uitdaging van C&S.
Groetjes, Ula